Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Kanin* billigt foder
  • Katinka K
    Katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #1   8. jan 2013 Lidl? Jeg henter mine kaninfoder derover. Og det er i små sækker

• #3   8. jan 2013 finde en der køber de store sække smiley så kan du købe af dem smiley jeg tilbyder fx alle mine kanin købere at de kan købe foder her hos mig smiley det er den blanding kaninerne er van til og den koster kun 10 kr kg

• Katinka K
    Katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

#4   8. jan 2013 Mine kaniner, far "grønt" om morgen (æbler, guleroder osv.) og så det fra lidl om aften. De har ikke så særlige kræv om extra vitamin C som marsvin har. Mice Galaxy hvis det er det du mener.

• #6   9. jan 2013 Hvor ved du fra, at foderet i Lidl er et "skod-foder" ?

Jørgen

• #8   9. jan 2013 Jeg kan se du bor i Østjylland. Hvis du oplyser nærmere, kan det være vi kan henvise dig til en avler med noget godt foder. Det er som regel også meget billigere end det i supermarkederne.

• #10   9. jan 2013 Hvis man har en kanin er 15 kg ret meget. Der er ubegrænset holdbarhed på det.

• Katinka K
    Katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

#11   9. jan 2013 Det enigste jeg kan sige er hvad jeg har lært i Holland, hvor jeg har lært for dyrepasser og veterinair assistent. Man kan godt købe foder i supermarked, så lange de ikke "kun" får blandingfoder og ikke for meget. Har aldrig købt noget dyrt foder til mine kaniner, bare fra supermarked. De har aldrig været overvægtig, (nu har de jo også altid haft kæmpe store bure hvor de motionere meget) og jeg har ikke haft kaniner der ikke blev gamle eller havde andre mærkelige problemer pga foderen. Nu kan det da godt være at man tænker anderledes over det i Danmark, derfor følger jeg lidt med, så kan jeg måske lære noget ud af det, man er jo aldrig for gammel til at lære noget smiley

• #12   9. jan 2013 jeg sælger godt foder til billige penge.....men hvor i jylland bor du ?

• #13   9. jan 2013 Bor i nærheden af Silkeborg smiley

• #14   9. jan 2013 Problemet med de store sække(15kg) er at vi ikke har plads til at have så meget foder til at stå.

• #15   9. jan 2013 Katinka K

Nu kan du ikke nødvendigvis se med det blotte øje om din kanin er overvægtigt. For den kan lige som mennesker godt være tynd fed. Altså har fedtet sat sig om hjerte og lever. Det ved jeg af egen erfaringen, og har måtte lave helt om i min fodring.

• #16   9. jan 2013 Jeg bliver nød til at oploade dette billede til de mennesker der mener at kornrigt foder og piller adlibitum IKKE gavner dyret selvom det ikke ser fedt ud i levende live (ingen hagepose og fin vægt)
    LIvmoderen ses på billedet og ja den er PAKKET ind i fedt

OBS det er en kanin jeg har fået ind så det er ikke mit værk, blot misforstået godhed

profilbillede
  • Katinka K
    Katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

#17   9. jan 2013 Som sagt før, har jeg bare mine oplevelser hvor min kaniner får ikke for meget piller, som jeg har lært det i holland på mit studie. Men kan det godt være at jeg lærer noget herud. Jeg ved godt at man ikke kan se om kaniner er overvægtig og jeg prøver bare at sige at for meget af noget aldrig er godt. Måske forklarer jeg det ikke helt rigtig fordi Dansk ikke er mit hjemmesprog. Som jeg gør det er det at de får grønt osv. om morgen, halm og så lidt blandingsfoder. Men jeg følger jo bare med så jeg kan se hvad andre mennesker gøre, det er jo nok meningen med det her forum at man kan lære noget af hinanden tror jeg smiley

• #18   9. jan 2013 Adr.. det billede burde være et link :S

• #19   9. jan 2013 katinka, jeg har også lidt på fornemmelse at der er forskel på junk food i holland og i DK smiley men er HELT enig i at de bør hovedesaglig have grønt og hø smiley

• #20   9. jan 2013 beltane ville du kunne se det var en kanin hvis jeg ikke fortalte dig det?? og det er bare den skindbarlige virkelighed hos de danske KÆLE kaniner

• #21   9. jan 2013 Min kanin gider ikke spise sit hø eller hendes gulerødder, men kun hendes halm, så hun kan ikke leve hovedsaligt af hø og grønt.

• #22   9. jan 2013 Ilder-Mor - Nu syntes jeg ikke lige dette indlæg lagde op til et så klamt billede.. Uanset om det er en kanin, ko eller andet du havde billede af...

Jeg er ikke sart, men vil da gerne lige advares og have lov at undgå sådanne billeder

• #23   9. jan 2013 Tja det er jo en menings sag for der blev spurgt tll hvad skodfoder gjorde smiley og hvornår er dyr er fed og ikke og og om det kunne ses,
    og igen nu er det ikke billedet emnet omhandler, så tilbage til emnet

TIl Ts, hvor meget foder får den i forvejen?

• #25   9. jan 2013 Nu kunne man godt stadig lave et link så man ikke bare overrasker folk..

• #26   9. jan 2013 tja men det er desværre ikke en mulighed...

• #27   9. jan 2013 Jeg sælger godt foder til 5-6 kr./kg på adressen Agervej 16, 8700 Horsens tirsdag 19-20.

Jørgen

Kommentér på:
*Kanin* billigt foder

Annonce